Delhaize Chez Madelaine – De Haan

Jonas Van Dosselaer |

Je kent ze wel, de zwarte leeuwtjes met rode letters eronder; het logo van Delhaize is niet meer weg te denken uit ons straatbeeld en duikt dan ook in elke stad op. Ook in De Haan, waar de AD Delhaize in de volksmond beter bekend staat als Chez Madeleine, genoemd naar de oudste dochter van de allereerste uitbaters. In 2019 werd de winkel volledig vernieuwd, net op tijd om hun 110e jubileum in stijl te vieren. Voordat de renovatiewerken uit de startblokken konden schieten, deden ze een beroep op MEET HET, om alles nauwkeurig in kaart te brengen en geen enkele centimeter verloren te laten gaan bij de vernieuwing.




Het nieuwe winkelconcept wordt gekenmerkt door warme kleuren, sfeervolle verlichting, ruime gangpaden en ook een aantal zelfscankassa’s konden niet ontbreken. De klant en de beleving staan met andere woorden centraler dan ooit. “We hebben de winkel in een nieuw jasje gestoken, vooral groter gemaakt eigenlijk. En daarvoor hebben we een samenwerking afgesloten met MEET HET”, zo gaat Jérémie Mouriaux, al 17 jaar zaakvoerder van AD Delhaize De Haan, van start. “Het was belangrijk om de exacte locatie van de palen en de grootte van de winkel te bepalen, zodat we met Delhaize de correcte plannen konden opmaken. Elke centimeter is nu eenmaal belangrijk.”

De opmeting verliep vlot, zonder de werking van de winkel te hinderen.

Doordat Jérémie al een tijdje bevriend is met één van de zaakvoerder van MEET HET, was het niet zo verwonderlijk dat ze voor de opmetingen bij hen aanklopten. “Ik ken Bram al een tijdje en in het verleden hebben we ook reeds een aantal keren succesvol samengewerkt. Daar hebben we zeker niets op aan te merken, want we krijgen het plan steeds snel door en alles verloopt te allen tijde vlot. We hebben bovendien een nieuwe samenwerking opgestart met MEET HET, dit keer voor de bouw van een appartement”, zo besluit een tevreden Jérémie.

Meer info over een digital twin?
Schrijf je nu in op onze nieuwsbrief.